LiveZilla Live Help
FAGOR
За FAGOR | FAGOR България - ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АД. Внос и дистрибуция на домакински електроуреди FAGOR ,EDESA и CATA от Испания: уреди за вграждане, аспиратори, хладилници, перални машини, съдомиялни машини, готварски печки, бойлери, дребни електроуреди, тенджери под налягане, бяла техника и др. Магазини | FAGOR България - ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АД. Внос и дистрибуция на домакински електроуреди FAGOR ,EDESA и CATA от Испания: уреди за вграждане, аспиратори, хладилници, перални машини, съдомиялни машини, готварски печки, бойлери, дребни електроуреди, тенджери под налягане, бяла техника и др. Каталог | FAGOR България - ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АД. Внос и дистрибуция на домакински електроуреди FAGOR ,EDESA и CATA от Испания: уреди за вграждане, аспиратори, хладилници, перални машини, съдомиялни машини, готварски печки, бойлери, дребни електроуреди, тенджери под налягане, бяла техника и др. Сервизи | FAGOR България - ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АД. Внос и дистрибуция на домакински електроуреди FAGOR ,EDESA и CATA от Испания: уреди за вграждане, аспиратори, хладилници, перални машини, съдомиялни машини, готварски печки, бойлери, дребни електроуреди, тенджери под налягане, бяла техника и др. За контакти | FAGOR България - ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ АД. Внос и дистрибуция на домакински електроуреди FAGOR ,EDESA и CATA от Испания: уреди за вграждане, аспиратори, хладилници, перални машини, съдомиялни машини, готварски печки, бойлери, дребни електроуреди, тенджери под налягане, бяла техника и др.
 
 
 

• Отказ от покупка

   

 Онлайн Гаранция: Връщане на закупена стока до 14 дни:
  • Уважаеми клиенти, с тази Гаранция Вие получавате възможност да върнете закупен от нас продукт до 14 календарни дни след датата на доставка до Вас, без да дължите обезщетение или неустойка.
  • Ако имате проблем с продукта, той има фабричен дефект или не отговаря като модел или вид на Вашата поръчка, Изтерсервиз Узунови АД, ще възстанови парите похарчени за покупката до 14 дни след пристигане на стоката в склада ни или ще Ви я замени по Ваше желание.
  • Когато плащането е направено с банкова карта, сумата ще бъде възстановена задължително по сметакта на банковата карта, с която сте платили.
  • Гаранцията важи само за стоки, които са в опаковки за многократна употреба!
  • Гаранцията важи само в случаите, когато стоката бъде върната в оригиналната си опаковка, придружена с всички документи и аксесоари, с които е била получена!
  • За да се възползвате от Гаранцията пазете опаковките, документите и аксесоарите на закупените от нас продукти.
  • Във връзка с чл.47, ал.1 т.12, напомняме, че ТЪРГОВЕЦЪТ предлага на ПОЛЗВАТЕЛЯ стоки със законова гаранция от 2 /две/ години в съответствие с договора за продажба от разстояние.
  • Независимо от всичко, всеки потребител се ползва със законовата гаранция определена според Закона за Защита на Потребителите чл.115.
     

Рекламация и отказ от договор за продажба от разстояние: 

1. При получаването на стоката ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи, които и да са от изискваните от българското законодателство, незабавно да информира лицето, извършващо доставката.
2. В случай, че са налични дефекти или установени липси в окомплектовката в присъствие на куриера или лицето, извършващо доставката, се съставя констативен протокол като ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ отказва да получи пратката. На следния имейл адрес: sales@isu.bg или във формата за контакти ПОЛЗВАТЕЛЯТ изпраща снимки на дефектите на уреда, заснета транспортната опаковка от всичките й страни и предявява претенции за рекламация в писмен вид.
3. В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ не направи оглед на получената стока и не предяви незабавни претенции, стоката се смята за одобрена и потребителят губи право да претендира на по-късен етап.
4. В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ е избрал по собствено желание куриерска фирма, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения за доставка на своята поръчка, или е възложил на такава връщане на стоката обратно към ТЪРГОВЕЦА, рискът от загуба или повреда на стоката е изцяло за сметка на ПОЛЗВАТЕЛЯ съгласно чл.103 ал.2 от ЗЗП. ПОЛЗВАТЕЛЯТ отправя претенции към избрания от него превозвач.
5. ПОЛЗВАТЕЛЯТ, който има качество на потребител по смисъла на ЗЗП, има право на основание чл.50 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние, без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката, съгласно чл.50 т.2а, б.
6. ПОЛЗВАТЕЛЯТ информира писмено ТЪРГОВЕЦА за решението си да се откаже от договора за продажба  преди изтичането на 14-дневния срок по чл.50 от ЗЗП, а ТЪРГОВЕЦЪТ изпраща на ПОЛЗВАТЕЛЯ незабавно потвърждение на получено заявление за отказ от договор за продажба.
7. ПОЛЗВАТЕЛЯТ връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.
8. ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява получената сума, платена от ПОЛЗВАТЕЛЯ, включително с разходите за доставка, в 14-дневен срок, считано от датата на уведомяване за решението на ПОЛЗВАТЕЛЯ да се откаже от договор за продажба, като използва същото платежно средство, използвано от ПОЛЗВАТЕЛЯ. При неспазване на срока за връщане на стоката от ПОЛЗВАТЕЛЯ ТЪРГОВЕЦЪТ задържа възстановяването на заплатената сума, докато не получи обратно стоката от потребителя.
9. На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ намалена стойност на закупената стока. ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 15% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена или липсваща опаковка/.  ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 25% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е изпробвана /с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто  функциониране/.
10.ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява разходи за доставка, ако ПОЛЗВАТЕЛЯТ доброволно е избрал различен доставчик от предлаганите от ТЪРГОВЕЦА, с които има договорни отношения.
11. В случай на обстоятелствата, посочени в т.1, 2 и 3, както пагуба или загуба на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява заплатената сума за стоката и всички свързани с нея разходи.


 

Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при online покупки

Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗЗП

 

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ

 

До ...........................

/името на търговеца/

................................................................................

/адрес, ЕИК/

С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:

.......................................................... /описание на продукта/

Стоката е поръчана на ......................

Стоката е получена на ...................... /посочва се датата на получаване от потребителя/

.................................................................................../Име на потребителя/

Гр./с...................................................................... /Адрес на потребителя/

 

...................                                                                             ..................................

/Дата/                                                                                 /Подпис на потребителя/

 

Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за търговеца начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно.

14-дневният срок започва да тече от датата на:

  • сключване на договора – при договор за услуги;
  • приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача

В рамките на 14 дни след заявеното желание за отказ от договора потребителят следва да върне стоката на търговеца. В срок от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.


При възникване на спор всеки потребител има правото да се обърне към органите за алтернативно решаване на спорове /АРС/.
Списък на органите, признати за органи за алтернативно решаване на спорове между потребители и търговци на територията на Република България.


Списък на всички органи за алтернативно решаване на спорове, нотифицирани от държавите-членки е достъпен на Електронната платформа за онлайн решаване на спорове на Европейската комисия на следния линк:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show.

Европейски комисия: http://ec.europa.eu/



 



Не губете време и нерви в обикаляне из магазините и сравняване на цените. Fagor.bg Ви предлага винаги най-добрите оферти и промоции на актуални модели дребна и едра техника от испанския производител Fagor. Знаем, че понякога е много сложно да се направи правилния избор. Затова ние ви предлагаме компетентни консултации с дългогодишен служител на Интерсервиз Узунови АД, запознат от близо с всички аспекти на цялата гама модели уреди Fagor. Защото в повечето случаи транспортирането на закупената стока е сложна организация, свързана не само с допълнителни разходи, но и с време, затова ние Ви предлагаме бърза доставка до всяка врата на територията на България. За да се чувствате удовлетворени не само от покупката но и от доставката, при получаване на пратката поискайте на куриера да я отворите и се уверете, че получавате точно това, което сте поръчали и че то е в перфектно състояние.