|
|
• Регистрация на гаранция |
|
|
Уважаеми клиенти, поздравяваме Ви за Вашия избор!
За да бъде регистриран Вашият уред и заведен на отчет за гаранционно обслужване в упълномощените сервизи на Интермаркет е необходимо да попълните следната форма не по-късно от 10 дни от датата на закупуване.
Фирма “Интерсервиз Узунови” АД е официален вносител и ОТОРИЗИРАН сервизен център на SHARP, HITACHI, SMEG, ELICA, FAGOR, EDESA, CATA, BRANDT, SANGIORGIO, SCHNEIDER, THOMSON, BOJ, BLAUPUNKT, RADIOLA и JATA за България.
-
САМО фирмените сервизи на “Интерсервиз Узунови” АД могат да ви осигурят гаранционен и след гаранционен сервиз на продуктите на SHARP, HITACHI, SMEG, ELICA, FAGOR, EDESA, CATA, BRANDT, SANGIORGIO, SCHNEIDER, THOMSON, BOJ, BLAUPUNKT, RADIOLA и JATA като за целта използва САМО оригинални резервни части, оригинален сервизен софтуер, пълна сервизна документация и пълна квалификация на сервизните инженери получена в централите на SHARP, HITACHI, SMEG, ELICA, FAGOR, EDESA, CATA, BRANDT, SANGIORGIO, SCHNEIDER, THOMSON, BOJ, BLAUPUNKT, RADIOLA и JATA в Европа.
-
За да сте сигурни, че сте си закупили ОФИЦИАЛНО ВНЕСЕН продукт, притежаващ пълна фирмена гаранция, моля уверете се, че фирмата, която ви го продава може да ви предостави ОРИГИНАЛНА гаранционна карта , подпечатана с печат на “Интерсервиз Узунови” АД. Ако нямате такава карта ние, като официален вносител и ОТОРИЗИРАН сервизен център за България, не можем да ви гарантираме, че сте си закупили оригинален продукт и не можем да ви осигурим неговото обслужване.
*Всеки клиент е длъжен да се запознае с пълните гаранционни условия
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|