Fagor България

Интерсервиз Узунови АД
Официален дистрибутор
 
инж . Мартин Атанасов
 продажби и маркетинг

Тел.: 0700 11 770
Тел.: 052 55 66 06
моб.: 0887 411 400

www.fagor.bg - Гаранция Fagor

:: Fagor гаранционни условия ::  
  ПЪЛНА 5 ГОДИШНА ГАРАНЦИЯ НА ЕДРА БЯЛА ТЕХНИКА FAGOR

 
Всяка покупка на едра бяла техника Fagor до 01.06.2015г. ви идва с пълна 5 годишна гаранция. Купете сега Фагор - доказано качество от Испания за уреди за вграждане, перални, фурни, плотове, котлони, бойлери, газови, тенджери, електроуреди, качествени, съдомиялни, печки

 
Всяка покупка на едра бяла техника Fagor ви идва с пълна 5 годишна гаранция.

Купете сега Фагор - доказано качество от Испания за уреди за вграждане, перални, фурни, плотове, котлони, бойлери, газови, тенджери, електроуреди, качествени, съдомиялни, печки и много други.


Гаранция важи при покупка до 01.06.2015г на следните групи уреди Fagor:
  • Хладилници
  • Фризери
  • Перални машини
  • Сушилни машини
  • Съдомиялни машини
  • Готварски печки
  • Фурни за вграждане
  • Плотове за вграждане
  • Аспиратори
  • Микровълнови фурни
  • Електрически бойлери
  • Газови бойлери



Гаранцията от 5 години е пълна гаранция и обхваща всички производствени дефекти и отклонения от нормалната работа на уредите описани малко по-надолу в гаранционните условия.
Гаранцията от 5 години се признава при представяне на валидна гаранционна карта и документ за покупка (касов бон и/или фактура).
Уредите се обслужват гаранционно единствено в оторизираните сервизи от Интерсервиз Узунови АД в страната, чийто списък може да  намерите тук.
Интерсервиз Узунови АД си запазва правото да откаже валидността на допълнителната гаранция при нерегистрирана гаранционна карта.
Неупоменатите продукти от списъка по-горе имат стандартна гаранция от 2 години.




:: Fagor гаранционни условия ::  
  ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ - ГАРАНЦИИ
 

Продуктите FAGOR са направени по най-високите стандарти и предоставят много години отлична работа.
Fagor България предлага на своите клиенти гаранционно обслужване в сервизните центрове на Интерсервиз Узунови АД на територията на България при гаранционните условия* упоменати в гаранционната карта за периода както следва:

  • 5 години безплатно гаранционно обслужване за електрически обемни бойлери Fagor и Edesa

     
  • 3 години безплатно гаранционно обслужване за едри уреди
2 години Гаранция Сигурност



  • 2 години безплатно гаранционно обслужване за дребни електроуреди
 


За да бъде регистриран Вашият уред и заведен на отчет за гаранционно обслужване в упълномощените сервизи на Интермаркет е необходимо да регистрирате гаранционната си карта като попълните следната форма не по-късно от 10 дни от датата на закупуване.



*Всеки клиент е длъжен да се запознае с пълните гаранционни условия
Fagor гаранционен условия



:: Fagor допълнителна гаранция ::  
  ДВЕ ГОДИНИ "ГАРАНЦИЯ СИГУРНОСТ"
 
Уважаеми клиенти,

С цел да бъдем максимално полезни и акуратни, Ви предлагаме възможността да удължите гаранционния срок на закупения от вас уред с 2 допълнителни години. Това може да направите чрез закупуване на пакет "Гаранция сигурност".

Тази гаранция се отнася само всеки уред от следните продуктови категории:

  • Хладилници
  • Фризери
  • Перални машини
  • Сушилни машини
  • Съдомиялни машини
  • Готварски печки
  • Фурни за вграждане
  • Плотове за вграждане
  • Аспиратори
  • Микровълнови фурни
  • Електрически бойлери
  • Газови бойлери

Допълнителната гаранция сигурност може да се приложи единствено при уреди с 3 (три) години гаранция и служи за удължаването й до 5 (пет) години.
Гаранцията от 5 години е пълна гаранция и обхваща всички производствени дефекти и отклонения от нормалната работа на уредите описани малко по-надолу в гаранционните условия.
Гаранцията от 5 години се признава при представяне на валидна гаранционна карта и документ за покупка (касов бон и/или фактура).
Уредите се обслужват гаранционно единствено в оторизираните сервизи от Интерсервиз Узунови АД в страната, чийто списък може да  намерите тук.
Интерсервиз Узунови АД си запазва правото да откаже валидността на допълнителната гаранция при нерегистрирана гаранционна карта.


Как да удължа гаранцията си?
- За да удължите гаранцията на уред марка Fagor с 2 допълнителни години, е необходимо да закупите пакет "Гаранция сигурност" от магазинната мрежа на Интерсервиз Узунови АД.  При закупуването му е необходимо е да представите фактурата за закупения уред.

В какъв срок мога да направя това?
- Пакета "Гаранция сигурност" може да закупите в срок до една година от датата на закупуването на уреда. Пример ако сте купили телевизор на 01.01.2012г. пакет "Гаранция сигурност" за удължаване на гаранционния период с 2 допълнителни години може да закупите до 31.12.2012г.

Каква е цената за удължаване на гаранционния срок, чрез закупуване на пакет "Гаранция сигурност"?
- Цената на пакета се определя съобразно ценовата група на вашия продукт. Цените се образуват по следната таблица:

Ценова
група
Цена в лева
от:
Цена в лева
до:
Дължима сума
за 2 допълнителни години
       
1 250 лв. 500 лв. 50 лв.
2 501 лв. 750 лв. 70 лв.
3 751 лв. 1 000 лв. 91 лв.
4 1 001 лв. 1 500 лв. 111 лв.
5 1 501 лв. 2 000 лв. 142 лв.
6 2 001 лв. 3 000 лв. 203 лв.
7 3 001 лв. 5 000 лв. 315 лв.
8 5 001 лв. 10 000 лв. 774 лв.
9 10 001 лв. нагоре попитай


Какво представлява пакета "Гаранция сигурност"?

- Всеки пакет „Гаранция сигурност“ се отнася за конкретен продукт. Всеки продукт може да има само един пакет и съответно гаранционният му срок да се удължи веднъж. Пакетът осигурява безплатен труд и резервни части за допълнителен срок от 2 години, съобразно правилата описани в гаранционната карта.

Еднакви ли са покритията на удължената и фирмена гаранция?
- Да еднакви са. Гаранционните правила при фирмената гаранция са идентични на тези от пакета „Гаранция сигурност“.

В случай на повреда какви документи са необходими, за да бъде уреда гаранционно обслужен?
- Необходимо е да представите фактура и/или касов бон за закупен уред, фактура за закупен пакет „Гаранция сигурност“ (ако има такъв) и оригинална гаранционна карта.

За колко време се ремонтира един повреден уред?
- Продуктът ще бъде ремонтиран в максимално кратки срокове – обикновено около седмица. Максималният срок за ремонт за особено сложни случаи е не повече от 30 дни.

Кога започва да действа удължената гаранция?
-
Пакета „Гаранция сигурност“ действа от датата, на която изтича гаранцията посочена в гаранционната карта.

Възможно ли е повреденият уред да бъде заменен?
-
Да, възможно е. Съгласно общите условия на гаранционната карта, ако уредът не може да бъде ремонтиран или ако ремонтът надвишава фактурната му стойност, той може да бъде заменен.

Къде се осъществява гаранционното обслужване?
- Фирма “Интерсервиз Узунови” АД е официален вносител и ОТОРИЗИРАН сервизен център на Fagor за България. САМО фирмените сервизи на “Интерсервиз Узунови” АД могат да ви осигурят гаранционен и след гаранционен сервиз на продуктите на Fagor. За целта се използват САМО оригинални резервни части, оригинален сервизен софтуер, пълна сервизна документация и висока квалификация на сервизните инженери получена в централата на Fagor в Испания.

Какво предствлява гаранционната карта?
- За да сте сигурни, че сте си купили ОФИЦИАЛНО ВНЕСЕН продукт, притежаващ пълна фирмена гаранция, моля уверете се, че фирмата, която ви го продава може да ви предостави ОРИГИНАЛНА синя гаранционна карта Fagor , подпечатана с печат на “Интерсервиз Узунови” АД. Ако нямате такава карта ние, като официален вносител и ОТОРИЗИРАН сервизен център на Fagor за България, не можем да ви гарантираме, че сте си купили оригинален продукт и не можем да ви осигурим неговото гаранционно обслужване.

2 години Гаранция Сигурност


:: Пълни гаранционни условия ::
 
  "ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ" АД - FAGOR ГАРАНЦИЯ
 

УСЛОВИЯТА НА ГАРАНЦИЯТА:

1. Гаранционният срок е
    60 месеца от датата на закупуване на стоката за електрически обемни бойлери
    36 месеца от датата на закупуване на стоката за едри свободностоящи или за вграждане уреди
    24 месеца от датата на закупуване на стоката за дребни уреди

2. Вашият гаранционнен уред може да бъде регистриран и on-line на ядреси: www.fagor.bg или www.intermarket.bg
3. Тази гаранционна карта е валидна само ако първа страница е попълнена изцяло и четливо в момента на получаване на стоката и съдържа печат на Интерсервиз Узунови АД, име и подпис на продавача и клиента и е придружена от документ,доказващ покупката/ касова белезка или фактура/.
ЗАБЕЛЕЖКА: Изключение от това правило се допуска само за определени дострибутори с предварително писменно потвърждение от Интерсервиз Узунови АД в този случай се признава за дата на закупуване на уреда, датата на фактурата представена заедно с подпечатана гаранционна карта пред оторизираните сервизи
ВНИМАНИЕ ! Повредени или неправилно попълнени гаранционни карти са невалидни.
4. Ако датата на закупуване не е отразена в гаранционната карта и липсва фактура за покупка, за валидна се приема датата на производство на уреда, отразена в серийният номер.
5. За да бъде призната гаранцията на перални машини, съдомиялни машини, климатични системи, ел. И газови бойлери и газови котли монтажът трябва да бъде извършен от оторизираните сервизи на Интерсервиз Узунови АД.

6. Тази гаранция не се отнася за:
6.1 Пластмасови части, каучукови части и стъклени части, намиращисе по външните стени на уреда, за ел.крушки и лампи, за външни захранващи кабели и за всички други принадлежности и аксесоари, които нямат сериен номер, както и материали, необходими за монтиране на електрически и газови домакински уреди.
6.2 Козметични повреди по външната страна на корпуса, както и при нормално износване на механични компоненти, подложени на износване в поцеса на нормална експлоатация / оси, ремъци, лагери и др/.
7. В случай на дефект е желателно изделието да се достави в сервизната база в оригиналната си опаковка. В противен случай сервизът не носи отговорност за козметични повреди, настъпили по време на престоя на изделието в сервиза.

8. В СЛУЧАЙ НА РЕМОНТ:
8.1. Гаранционният срок не тече по време на престоя на уреда в сервиза.
8.2. Вносителят и сервизът не могат да бъдат отговорни за пропуснати ползи и последвали загуби в следствие на дефекта на стоката и престоя и в сервиза.
8.3. В случаите на нужда от замяна на части, възли или детайли при ремонт, дефектните такива стават собственост на сервиза и се вземат от сервизния техник за отчетност.

9. БЕЗПЛАТНОТО ГАРАНЦИОННО ОСЛУЖВАНЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ОТКАЗАНО В СЛЕДНИТЕ СЛУЧАИ:
9.1. Когато не са спазени указанията за съхранение, монтаж или експолатация, посочени в Упътването за монтаж и експлоатация.
9.2. При несъответствие между данните в гаранционната карта и самата стока, както и когато табелката със серийния номер е била отстранена от уреда или заменена по какъвто и да е начин.
9.3. Когато е правен опит за отстраняване на дефекта от купувача или други неупълномощени лица.
9.4. Когато изделието се използва за каквито и да е професионални цели (различни от домашните), напр. отдаване под наем, обществени услуги и др. Тази клауза не се прилага в случай, че изделието е изрично предвидено и констуирано за това.
9.5. Когато повредата е настъпила вследствие на попадане на външно тяло (течности, мазнини, варовик и прах в голяма степен, насекоми и др.), вследствие на действие на агресивна външна среда или не са полагани елементарни грижи за изделието.
9.6. При повикване на сервизен техник на адрес, чийто повикване не е свързано с технически дефект, или при повреда, причинена при неправилна експлоатация на уреда, като в тези случаи клиентът заплаща разходите за труд и транспорт.
9.7. Ако изделието е сотавено за ремонт в сервиза и след тестване се установи, че отговаря на техническата спецификация (работи нормално), то клиента дължи такса за тестване съобразно утвърдения ценоразпис на сервиза.
9.8. Когато уреда е включен към ел. мрежа с напрежение различно от 220-230V 50Hz, при токов удар или неизправности в захранващата мрежа (незаземени контакти, проводници с несъответстващо сечение, проводници с нарушена изолация и пр.). Тази клауза не се прилага за газови уреди без ел. захранване.
9.9. Когато дефектът е вследствие на сътресения, на механични или други претоварвания, които са получени при небрежно отношение към уреда, при транспортиране или при природни бедствия-форсмажор (мълнии, наводнения, замръзване при отрицателни теператури и др.). Такива рискове се поемат от съответната застраховка на потребителя (ако има сключена такава).
9.10.При използване на остри предмети, нагревателни уреди, сол или агресивни миещи препарати за обезскрежаване на изпарителите на хладилници и фризери.
9.11.При използване на нестандартен редуцир-вентил, неподходящ маркуч или нестандартен газ пропан-бутан за газови отоплителни уреди и газови бойлери.
9.12. При включване на електрически бойлер към ел. мрежа без възвратен клапан, с неизправен термостат или друга автоматика, както и без вода в бойлера.

ВНИМАНИЕ! Не се приема уред за гаранционно или извънгаранционно обслужване в недобър външен вид и ненадлежно почистен.
10. Максималният срак за ремонт е 30 дни от деня за приемане на уреда за ремонт.
11. Няма законово предписание за максимален брой ремонтиу, които да налагат замяна науреда.
12. Централният сервиз си запазва правото в отделни случаи за различни класове уреди да избира мястото за ремонт на изделията.
13. Никой търговец/дистрибутор/ няма право по какъвто и да е повод да променя условията на тази гаранция.
14. Независимо от гаранцията продавачът/вносителят/ отговаря за липса на съответствие на стоката с договора за продажба.

Независимо от всички описани по-горе гаранционни условия, всеки потребител се ползва със законовата гаранция определена според Закона за Защита на Потребителите чл.115.



e-mail: martin.atanasov@isu.bg www.fagor.bg